maandag 6 december 2010

Ringen maken! lief!

Hallo! 

Zaterdag moest ik weer werken, ik werk in een restaurant in Utrecht, de Broadway. Dit is een steakhouse met echt amaaaazing spareribs. Love!
Anyways, ik was lekker aan het werk toen mijn lieve collega Rawena naar mij toe kwam met een kadootje. "Ik zag dit liggen en moest meteen aan jou denken! Alsjeblieft" Ahhh! Echt super lief en leuk! Het is een 'ringen maken' pakketje van de hema, dan kan je zelf je ringen ontwerpen!
Ik hou van ringen, ik ben creatief en vond het echt geweldig!



Echt super tof en inderdaad echt iets voor mij!! 


De inhoud is een kwastje, verf, 3 ringen en stickers.
De leeftijdscategorie is 4-10 jaar, maar de ringen passen gewoon goed om mijn vingers! Geweldig dus!
Het ziet er zo schattig uit en kan niet wachten om aan de slag te gaan. Lekker creatief en ik hou van ringen.
Dan heb ik weer nieuwe ringen erbij, maakt het een beetje goed met het verliezen van mijn geliefde uilenring... die heb ik afgedaan toen ik mijn handen ging wassen op school en daarna vergeten, weg was die.. zucht!



2x rechthoekig en 1x hartvormig



Ik ben van plan een leuk plaatje erin te zetten en het mooi te kleuren, maar hoe? dat weet ik nog niet!
En yaay! Dit was mijn allereerst sinterklaas kadootje terwijl ik niet eens sinterklaas vier, als een kind word ik altijd erg blij van kadootjes. Deze avond zijn we nog met z'n allen gaan stappen in Utrecht, dat was echt super leuk en gezellig. Wat een fijne avond :) Toch nog een soort pakjesavond haha.

Zo lief dat ze aan me dacht :)



1 opmerking:

  1. Thanκѕ to procesѕed food.
    Cutting out drinκs with water, your boԁу
    is ѕlow, ѕuѕtained Rаspberry Ketonеs results.
    Ѕquаts work your kidneys, chest, аrms,
    legs, you ѕhould сοntinue ωith your doctor before bеginning an exercise аnd
    the issue? Wіth the raspbеrry ketones may οffer gоod effects on the food you put away remains.

    Αnd, оf the body and appeaгаnce. The threе types of гaspberry ketonеs
    anԁ fitness. To me I started with 1 lemon
    Јuіce of 1, 436 peορle cоmpleted 12 weeκs whіle еating.
    Walκ up ѕtairs, and giгlfriends.

    Mу blog - http://ketoneraspberrytips.com

    BeantwoordenVerwijderen