zondag 5 december 2010

New: Knitted jumper

De New Yorker is een winkel waar ik  regelmatig even naar binnen loop zonder echt naar iets op zoek te zijn. De New Yorker die ik vaak bezoek is diegene in Utrecht, ongeveer achter de V&D gelegen, in Hoog Catharijne. Er zijn veel items die ik niks vindt, maar er zit bijna altijd wel wat bij dat echt heel leuk is en waar vaak ook nog een 'oke' prijskaartje aan hangt! Met deze trui liep ik afgelopen zaterdag de winkel uit, voor slechts €9,95!
De trui is zo grof gehaakt, dat hij ook doorschijnt en dat geeft wel een leuk effect. Ik heb een maat L genomen, zodat hij lekker oversized en slouchy valt. De kraag is nogal wijd, zodat je 'em ook van je schouder kan aflaten glijden. -lekker sexy :P- Verder draag ik bij deze trui gewoon een zwarte skinny met zwarte laarsjes of Uggs. Op mijn nagels draag ik een zwarte lak van Chanel (zwarte markt) waar ik een matte topcoat (Essence) overheen heb gedaan. Hierdoor krijgen mijn zwarte nagels echt een coole finish. 

Op het prijskaartje van deze trui stond eigenlijk €14,95 maar bij de kassa hoefde ik slechts €9,95 af te rekenen! Dit is eerder bij mij gebeurd in de New Yorker, echt een fijne verrassing! Ik houd van sale shoppen en koopjes! De Tally Weil, ligt dichtbij de New Yorker in Utrecht, is net zo'n winkel. Er hangt veel crappy kleding, maar daar tussendoor vind je er echt leuke schoenen/hakken en andere items zoals super leuke party jurkjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen