vrijdag 10 december 2010

Muffins bakken, I need your help! ;)

Van de Sinterklaas heb ik dit schattig muffin receptenboekje gekregen. Een kookboekje over muffins! Het boekje heeft de vorm van een soort van cupcake, maar dit zal wel een muffin voorstellen en er staan heel veel soorten recepten in.
Bij muffins denk je misschien al snel aan die zoete chocolade- of bosbessenmuffins, maar hier staan nog veel meer soorten recepten in! Nu wil ik een paar lekkere muffins maken, maar ik kan niet kiezen... Help je mee?

EDIT: Hieronder heb ik een lijstje gemaakt met 4 soorten muffins, welke lijkt jullie het lekkerste en welke willen jullie dat ik maak? Degene met de meeste stemmen zal ik zo snel mogelijk thuis bakken, waarna ik natuurlijk de foto's van het proces en het eindresultaat op Kittehs Cupcakes zal plaatsen!

Even kort de soorten muffins toelichten, om de keuze nog moeilijker te maken;)
Bosbessenmuffins: Klassieke muffin, met o.a. bosbessen, havervlokken en zure room.
Fijne appelmuffins: Frisse muffins, met o.a. appels, citroensap en yoghurt.
Chocolademuffins: Nog een klassieke muffin, met witte en pure chocolade.
Marsepeinmuffins: Een bijzondere muffin, met marsepein in het midden.

Vul bij de comments hieronder neer, welke soort muffin jij wilt dat ik ga maken! ;D(Oorspronkelijk had ik een poll gemaakt, wel 2 verschillende en beide bleken het niet te doen! grrr. Vandaar dat jullie bij de comments nu jullie mening kunnen vermelden. Sorry!)  

In dit boekje staan naast recepten van deze zoete muffins, ook recepten voor hartige muffins in vermeldt! Voorbeelden zijn Kruidige kaasmuffins, Pittige salami-muffins of Paddenstoelen-hammuffins. Best wel vreemd, maar misschien toch wel een keer leuk om uit te proberen... Wat denken jullie van hartige muffins, hebben jullie die wel eens gegeten?
Dit muffin receptenboekje is momenteel te koop bij de Lidle! 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen