dinsdag 21 december 2010

Instant Spaghetti

Hallo!
Een tijdje terug had ik een aantal producten gekocht bij de Action te Nieuwegein, waaronder "Instant Spaghetti"
Dit is een magnetron maaltijd. In 5 minuten zou je heerlijke spaghetti kunnen maken, ik was benieuwd!! Zou het ook wel lekker smaken?
In dit filmpje laat ik zien hoe makkelijk het klaar te maken is.



Hoe smaakte dat nou? Lees verder.


Tsja.. Meestal heb ik een haat voor kant-en-klaar maaltijden omdat ik ze 8 van de 10 keer gewoon niet lekker vind.. droog of weinig smaak. Ik eet ze dan ook bijna niet.. Anyways, wat vond ik ervan?Ik had het totaal niet verwacht, maar ik vond het serieus lekker! Vooral als je er nog wat kaas overheen strooide, echt heerlijk. De smaak komt best wel overeen met de bekende kant-en-klaas sauzen. Ik zou dit best wel vaker willen eten. 


Het is super easy, super snel en ook belachelijk goedkoop, namelijk 55 eurocent.
Wat ook een voordeel is, is dat je totaal geen pan of bestek vies hoeft te maken, wat bijvoorbeeld wel vaak nodig is bij bamisoep. Je bereid het gewoon in het bakje en een vorkje zit erbij. Geen afwas! Whoohoo! En daarnaast is het ook nog lekker om te eten!
Ik ben overtuigd! Its goooood Its tasty!


Natuurlijk is het niet genoeg om als avondmaal te dienen qua voedingswaarde etc. Maar daar is het ook wel iets te weinig voor. Als lunch is dit prima te doen!


Eten jullie vaak kant-en-klaar maaltijden?


1 opmerking:

  1. To rаѕpberry kеtonеs #9Measuгe your food!
    Yоuг body ωon't have to admit, before returning to your advantage. It has powerful anti-cancer and anti-oxidant properties, which break down fat. The ingredients in Proshape Rx are safe for use?

    Stop by my page - 3raspberryketonemonster.com

    BeantwoordenVerwijderen