vrijdag 17 december 2010

Cien Provitamin Shampoo bij de Lidl

Als je aan de supermarkt de Lidl denkt, denk je automatisch aan lekker goedkoop boodschappen doen toch? Op een keer deed ik met Tara de wekelijkse boodschappen bij de Lidl en nam ik een kijkje bij het shampoo schap. Ik wist dat thuis net de shampoo op was en dat er een nieuwe gekocht moest worden...
Bron: Stern.de





Normaal hebben we thuis shampoo's van duurdere merken zoals Fructis of Andrelon, maar omdat ik geen zin had om ook nog eens langs andere winkels te gaan pakte ik een shampoo uit het schap bij de Lidl. 'Hij kost maar €1,49 dus dat is interessant om uit te proberen' dacht ik.

Van dit merk, Cien, heb je verschillende soorten shampoo's en zelfs combo's waar je een shampoo en conditioner in 1 koopt. Ik heb inmiddels 2 soorten (gewone) shampoo's van dit merk uitgeprobeerd en ik ben er zeker over te spreken. Zelf heb ik de shampoo's 'Repair & Care' en 'Volume & Style' uitgeprobeerd en bestaat er ook nog een shampoo voor gekleurd haar. 
Op het eerste gezicht lijkt het gewoon een prima shampoo, niets mis mee maar ook niet onwijs bijzonder. De shampoovloeistof is wit/pearl achtig (zoals veel andere shampoo's) de substantie is normaal en ook de geur is niet uber speciaal. Maar... hij werkt wel fijn!
- Hij schuimt goed en lekker
- Na het uitspoelen voelt mijn haar door-kambaar aan (ook al is dit niet de combo-fles)
Je hoeft bijna geen conditioner erna te gebruiken. Dit doe ik echter wel nog, maar ik heb dan ook extreem droog/touwig haar. 

Nog enthousiaster werd ik, toen ik op een gegeven moment ineens complimenten kreeg over mijn glanzende haarlokken! Ja echt, ikke! Ik heb mijn haar meerdere keren gekleurd, geknipt, gesneden en onwijs mishandeld door het vele stijlen en dan weer krullen en dan toch maar weer stijlen. Oftewel, mijn haar was heel erg dof! In deze tijd heb ik alleen gebruik gemaakt van deze shampoo en ben ik niet veranderd van conditioner of heb ik andere haarproducten gebruikt. Dus het moest wel door deze shampoo komen. 
I'm hooked en dat slechts voor €1,49 per fles, gewoon bij de Lidle! 

Ze verkopen ook cosmetica-producten bij de Lidl, ik heb wel eens een cocos-gezichtsscrub uitgeprobeerd die lekker was -maar niet lang houdbaar!- en verder een make-up remover melk, die z'n werk deed maar die ik niet perse opnieuw wilde kopen.
Gebruiken jullie (cosmetica)producten gekocht bij de Lidl waar jullie helemaal weg van zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen