woensdag 27 oktober 2010

Tentamenweek


Aaargh!!
Het is weer zover voor Larissa deze week en volgende week! en voor mij volgende week.
Tentamens!!
Boehoehoe, ik hou niet zo van leren.
Wat maakt het wat verdraagzamer?

Oh en, er komt weer een winactie aan! ik geef jullie een hint




Energy!! Een hele family zelfs!!
Goedkope en duurdere varianten, allemaal op voorraad op mijn kamer.
Door al dat leren word je moe, maar om door te gaan neem ik energy! En Koffie!
(Ook weer niet teveel natuurlijk)

Rockstar en Redbull zijn onze favo merken energy!
  

Verder vind ik het fijn om een lekkere geur in mijn kamer te hebben. Rustgevend en zacht. Lekker voor als ik ga slapen maar ook zeker als ik ga leren. Soort van...ontspanning.
Hierboven zie je een oliebrander en de SoyScent in de geur Olive Lush (nog van mijn mama+zus van the secret garden).
Lekker lekker!


Dit is hoe een SoyScent eruit ziet in vaste vorm.


Je plaatst hem in de houder en hij smelt vanzelf!
Wanneer je de kaars uitblaast, of deze vanzelf uitgaat, koelt de soyscent weer af en wordt deze weer een vaste vorm.
Dus geen lastig geknoei met olie!


Natuurlijk een opgeruimde kamer. Ben ik niet heel goed in maar ik kom in de buurt!!

Verder doet een rustig muziekje op de achtergrond het ook nog wel eens goed, hoewel ik er soms gek van word. Het liefst werk ik in stilte.

En voor de rest ja. Samenvattingen, leerdoelen beantwoorden, doorlezen en dingen opschrijven. Vooral lezen en opschrijven en dan nog uittypen helpt. Dit omdat je het onbewust opslaat.

Ook helpt het om voorbeelden te hebben, wanneer het je herkent, of een associatie bij maakt, kan je het makkelijk herinneren. Het kan misschien wel een heel vreemd of niet kloppend verband zijn die je maakt, maar als je daardoor de juiste betekenis van iets kan onthouden, dan is het goed toch!

Als allerlaatst, veel pauzes houden, rusten tussendoor, even iets voor jezelf zodat je hersenen het kunnen verwerken.

Wens ons succes!! Bah, leren is stom.. we doen ons best!! Ik hoop dat jullie ook je best doen en alles halen!

XOXO TARA!

P.s. Binnenkort op KittehsCupcakes, een geurige winactie! Hou ons in de gaten!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen