zaterdag 18 september 2010

Serena, Miss Queen of the Benelux verkiezing (1)


Aaaaaah! So so pretty!!
De foto hierboven is Serena in de laatste ronde, de gala ronde. Ik vond haar zo mooi! Ik kreeg bijna traantjes in mijn ogen haha!!

Serena (voor degene die het niet weten, onze zus) deed mee aan de Miss Queen of the Benelux verkiezing!!

Ik heb niet veel foto's maar vooral veel filmpjes, dus er komt nog een filmpje hierover. 
De verkiezing was in Belgie. Net over de grens in Centerparcs.Ik was vergeten hoe Centerparcs ook al weer was haha!! Veel planten, net een jungle! En zelfs flamingo's!!
Alsof je in een andere wereld terecht komt!

Larissa en flamingo's 

Flamingo, vissen, schildpad

Larissa loopt over het stenen pad door het water heen

Het was zo'n 2 uur reizen, we waren al rond 16.00 uur onderweg en kwamen rond 18.00 aan! Tijd om te eten dus. We aten in een restaurant, helaas de naam vergeten, in Centerparcs.

Larissa en ik hadden tournedous met pepersaus. Medium rare ofcourse haha! Het vlees was echt ongelooflijk mals en super lekker!! Met lekkere friet erbij en nog een soort aardappel/kaas/spinazie gerold in courgette gerecht. Erg lekker!

Tournedous, med-rare, pepersaus.

Mijn moeder had een Lamskroontje besteld. Ook heel tasty en mals.

Om 19.30 gingen de deuren open voor de Missverkiezing!! Wij hadden best wel "crappy" plaatsen, namelijk bijna helemaal achterin. Er waren ook wel tickets van 30 tot 100 euro. Wij hadden die van 30.
Maar we konden het eigenlijk allemaal wel goed zien.
Bovendien liep ik steeds naar voren om te filmen en foto's te maken!

Papa, Mama & Larissa

Ik zal nog niet te veel verklappen want wil het meeste overlaten aan Serena die het natuurlijk zelf uitgebreid gaat vertellen op haar blog.
www.beautylab.nl

Dus later ga ik meer vertellen. Alvast wat snap-shots!




Na afloop was er nog een afterparty met Valerio, als DJ Phalerieau
Nice!!


Er volgen nog meer foto's!! Wat uitgebreidere tekst en filmpjes!! Yaay!!
Met antwoorden op de vragen als: Is Serena een miss geworden?

XOXO TARA!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen