zaterdag 7 augustus 2010

Update vakantie Myrtle Beach; dag 2

Shop, shop, shop! Victoria Secret en Hottopic
Vandaag (vrijdag) wilden wij eigenlijk een lekker op het strand hangen en eventueel wat bij te slapen, na de vermoeiende dag van gisteren. Helaas bleek het weer niet lekker genoeg te zijn om dit plan door te zetten... 



Wij zijn toen naar onze oude collega's van het werk te gaan. Na heel wat geknuffel hebben we onze souvenirtjes (we hadden mini klompjes bij de Xenos gekocht) gegeven. Hier waren ze zo blij mee 'O my gosh sooooo cuteeeee!!!' werd er vooral geroepen! We hebben genoten van een geweldig ontbijt, hier waren we zo aan toe! Ik heb een heel bord met fruit opgeschept; 3 soorten meloen, druifjes en aardbeien. Mijn 2e bord had een biscuit (een soort broodje is dit), roerei, bacon, gebakken aardappeltjes en een worstje. Ja!! Een onwijs stevig ontbijt hé. Dit gaan we natuurlijk niet elke ochtend nemen, maar gisteren hebben we niet veel gegeten dus dit konden wij goed gebruiken. Overigens eten veel Amerikanen dit wel elke dag! 

's Middags zijn wij naar de Coastal Grand Mall gegaan. Ik heb bij Victoria Secret 2 basic bh's gekocht. Ik was teleurgesteld toen bleek, dat er bij Victoria Secret geen grote uitverkoop is! De Pink collectie vind ik namelijk altijd ge-weldig maar soms wel wat prijzig. Ik heb weer veel leuke items gezien, maar ik heb het vandaag gelaten bij 2 bh's, die erg voordelig geprijst waren, namelijk 2 voor een prijs van $32. Dus dat is $16 per bh!! 'thats not bad at all huhh!?'
Lievig roze tasje met roze lint als hengsel, waar je gekochte waren in worden gedaan. 
Hierna hebben we nog wat andere winkels bezocht, maar omdat het dit weekend Tax-Free Weekend is, was het ontzettend druk in de 'mall' en heb ik niet heel 'hard' geshopt. Bij Hottopic, één van m'n favoriete winkels was ik opzoek naar dé zwarte skinny jeans. Helaas, heb ik deze niet kunnen vinden :( Wel heb ik een t-shirt van Ray William Johnson gekocht, ja die You-Tuber! 
Snelle snapshot van het shirt; I wanna fox with you - RWJ
We besloten de shoptrip af te ronden met een onwijs lekkere milkshake, van Chick-fil-A. Ik koos een aardbeien milkshake, met slagroom en een kersje bovenop. Yummy!!
De milkshake is gemaakt van echte aardbeien, dat merk je doordat er nog echt stukjes aardbei in de shake zitten.
Dubbel yummy! 

Hierna zijn we naar Wall-Mart gegaan, waar we de nodige boodschappen hebben gedaan; wat waterflesjes, appelsap, snoep, chips, shampoo&conditioner en zonnebrandcrème.
Vanavond gaan we eten bestellen, want het is helaas nog wat regenachtig weer. Later vanavond gaan we uit in 1 van de clubs, deze bevinden zich (bijna) allemaal op
Broadway at the Beach. Naast vele winkels en restaurants, is dit echt de plek om te zijn als je wat wilt drinken in een café/bar of lekker wilt stappen! 



Ik ga nu eventjes lekker op bed hangen, tv kijken (Kourtney & Khloé Take Miami; ik vind dit programma niet al te spannend, maar er is niet heel veel boeiends op tv!) en bedenken wat ik vanavond aan ga doen! 


XOXO Larissa 


- Gaan jullie veel uit op vakantie? En wat doen jullie nog meer op vakantie?

8 opmerkingen:

  1. FOOD NETWORK LARIS!!!

    Oeh en fijn die bh's en dat shirt van RWJ!! hahaha I LOVE IT!! ik wil ook een RWJ shirt :( maar ook shanedawson hahaha!

    Die milkshake lijkt me echt de-lish
    Heb je trouwens geen eens PopTarts gekocht? (hot fudge sundae omggg)

    Ik wil bij jou zijn hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, niet teveel over al dat lekkere eten praten en al die lekkere koeken, donuts, pancakes en vooral hun bacon, dat smelt op de tong. Wie weet over een paar jaar nog eens met z'n allen :)
    xx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, wacht, kijk je nog voor die speciale blikopener?
    en een flesje vanillearoma?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh die milkshake! <3 Ik ga nooit op vakantie... In oktober 3 daagjes Maastricht met mn mams, maar daar houdt mijn 'reiservaring' zo'n beetje op. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat shirt wil oooook, die is leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook al is het een regenachtige dag. dan heb je je toch goed vermaakt.
    ga je nog meer shoppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Larissa:
    Jaaaa ik ga nog wel wat meer shoppen ja!! :) straks hebben we een huurauto en dan kunnen we naar outlets gaan, want om dat met de taxi te doen is t een beetje prijzig. dus shoplogs komen er nog aan:)

    BeantwoordenVerwijderen