woensdag 11 augustus 2010

Uitgaan op Kos

(Celesta en ik)

Er is in Kos een barstreet, waarvan wij eigenlijk hadden verwacht dat deze veel groter zou zijn! Maar in 1 nacht konden wij hem al helemaal verkennen.. Ondanks dat, was het wel altijd heel druk en heel gezellig.




(Celesta, Jorike & Leonie)

De proppers waren druk bezig met proppen, door te zeggen dat je ergens heen ging lieten ze je wel met rust. Dat was onze tactiek. Hoewel wij elk gratis drankje natuurlijk aannamen en daarna weer weggingen moehaha! (nouja, we gingen alleen weg als het geen leuke plek was.. grotendeels bleven we hangen haha!)


(Nico, Leonie, Randy en Celesta)

Algemeen, vond ik het uitgaan echt super leuk!! Heel gezellig! Af en toe kwamen we leuke mensen weer tegen die we al een beetje kenden, de mensen zijn vriendelijk, we kenden barmannen, we voelden ons helemaal thuis!


(De lange jongen, Leonie en Celesta)

We kwamen ook Koen tegen, dit bleek een oud klasgenoot te zijn van Jorike. Maar hier kwamen we pas ná de vakantie achter met veel toeval hahaha!

(Randy en ik)

We hadden natuurlijk een paar uitgaansplekken die wij het leukst vonden. 
Namelijk:
- Camelot
- Hush
- Saloon tex
- Fashion

(Ik ben de namen van de meiden kwijt....) (Met Niek en Roy en ik)

De foto hierboven is met de kroegentocht gemaakt. Met de kroegentocht zijn we langs bijna elke bar geweest en hier hebben wij veel mensen ontmoet! Erg gezellig dus.

(Jorike, Wesley, Celesta en Tim) (De jongens zijn twee vrienden van andere Wesley, de strand jongen/ober/whatever)

Ik moet wel toegeven dat wij vieren (mijn vriendinnen en ik) als enigste echt hard losgingen bij de kroegentocht!! We hebben zelfs de macarena moeten doen op de bar met de organisatie hahahahaha! maar.. niemand ging lekker dansen! Op het einde ging de rest ook wel los uiteindelijk.. na een paar drankjes verder.
Achja


(Leonie en Jorike)

Naar de wc gaan met uitgaan was wel vaak irritant, je moet perse met z'n tweeën omdat de wcdeuren grotendeels niet dicht konden!! en dan nog niet te spreken over het ontbrekende toilet papier!

(Ik met veel cocktails)

De lekkerste cocktails vind ik San Fransisco, Sex on the beach, Tequila sunrise en Froggy, hoewel de paarse waarvan we de naam niet weten op de foto hierboven echt.. heeeeeeel lekker was!

(Celesta en Leonie)

Celesta vroeg een keer aan een barvrouw van, wat vind jij het lekkerst? dan willen we dat!
En ja hoor, kregen we shotjes... JAGERMEISTER!! arghhh!! Niet lekker hahaha! Wel gratis maarja,...

(Nico Randy Koen zijn achterhoofd en ik)

Op vakantie heb je ook van die fishbowls, enorme kommen vol cocktail en rietjes! We hebben tweemaal zon bowl genomen!! erg cute maar je zit er wel snel vol van... 

(Jorike, Barman the beast, Tara en Leonie)

Deze barman ziet er een beetje uit als beest, van belle en het beest. Maar eigenlijk was hij heel lief en vrolijk!! We kwamen hem vaak tegen, ook buiten uitgaan om en dan ging hij heel blij zwaaien en gedag zeggen.  Met uitgaan gaf hij ons keer op keer achterelkaar door gratis shotjes haha! Dat was wel weer relaxt!

(Leonie en ik, we moesten zo lang wachten in de wc dat we maar foto's gingen maken)


Je hebt tijdens uitgaan ook van die kids van 8 jaar oud die rozen en armbanden verkopen. Nu moet ik zeggen, ik kocht ze niet omdat ik ze zielig vind. Ik vond ze ronduit irritant.. Maar dat meisje...... ze ging me ineens omhelzen........... ik heb uiteindelijk 5 euro gegeven en erna dacht ik van .. HOW DID THIS HAPPEN?

Hebben jullie nog leuke uitgaans verhalen? :D

XOXO TARA!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen