maandag 9 augustus 2010

Myrtle Beach; dag 3 (& dag 4)






zaterdag

Hallo iedereen! 
De eerste 2 dagen was het weer hier niet heel geweldig, de temperatuur was rond de 20/25 graden en we hebben heftige onweersbuien meegemaakt, gepaard met harde wind! Eindelijk werd het zaterdag weer lekker weer, we hebben toen dan ook meteen de kans gepakt om naar het strand en zwembad te gaan!




We hebben eerst even op het strand gelegen, het was erg warm dus daar ook even de zee in gegaan. De zee lijkt een beetje op die van ons in Nederland, niet zo mooi blauw dus, maar qua temperatuur wel veel lekkerder! 
Op het strand; uitzicht op de Springmaid Pier.
De stroming en de golven waren best sterk, ik dacht eventjes de zee in te gaan met m'n zonnebril nog op. Karin zei het al 'ik heb een keer mijn zonnebril verloren in de zee hoor!' en ja, je hoort 'em al aankomen.... een grote golf sloeg over me heen, ik voelde de bril van mn neus afglijden, ik maakte een koprol en de zonnebril was weg. Ik baalde zo ontzettend erg en was ook wel verdrietig! Dit was mijn favoriete zonnebril; fluor-roze pootjes en spiegelglazen die ontzettend goed dekten tegen de felle zon! Ik heb nog een hele tijd naar de zonnebril gezocht, maar helaas geen resultaat. Hieronder een foto, van de foto die Karin gemaakt heeft met haar digitale camera. Was even makkelijk om hier een foto van te maken dan dat ik moest wachten tot ik de foto van haar zou krijgen ;) 
Nieuw shirt ook; uber fout tie-dye shirt van de Walmart $10 en mn geliefde (vintage) zonnebril :(
's Avonds zijn we weer uitgegaan. Die avond stopte de club al om 02:00uur!! We waren allemaal zo verbaasd, maar ik kan me nog wel herinneren van 2 jaar geleden, dat de clubs altijd op zaterdag eerder stopte. Best vreemd, het was hartstikke druk nog. 
Toegangsbandjes voor 21+
Omdat iedereen van de groep best wat gedronken had, waren zij (natuurlijk) niet meer in staat om te kunnen rijden. Alleen ik was nog nuchter en heb toen aangeboden naar huis te rijden in de auto van onze vriend. Nou, dat ging hartstikke makkelijk! Vanaf morgen hebben Karin en ik een huurauto en daar waren we al een beetje zenuwachtig over, omdat we automaat auto's niet gewend zijn én omdat de regels en autowegen hier anders zijn natuurlijk! Nu is die spanning weg want het ging gewoon hartstikke goed. Mijn volgende auto zou ik ook wel graag als een automaat willen! 

DAG 4: zondag
Ik had al een paar dagen last van mijn keel, een beginnende keelpijn en kriebel. Vanmorgen werd ik echter wakker met een lichte hoofdpijn en een heel verstopte neus. De verkoudheid was dus veel erger geworden! 
We hebben de ochtend/middag bij het zwembad gelegen, ik ben bezig in het boek 'Confessions of a Shopaholic' en heb deze lekker doorgelezen. (Leuk boek!!!) Daarna zijn we naar Broadway at the Beach geweest en daar de rest van de middag gelopen. Vandaag was het heel erg warm, ik denk 30 graden en de constante zonnestralen branden op je lichaam! Ik heb al een mooi kleurtje trouwens, mede door dag 3 want vandaag wilde ik juist niet in de zon liggen omdat ik niet zo lekker ben. 
Momenteel zit ik in bed, m'n hele hoofd doet pijn en alles zit vast Brrrrrrrr :( enorm balen dus! 
We gaan straks pizza bestellen, zodat we lekker hier kunnen uitrusten en niet de deur uit hoeven. Morgen halen we de huurauto op en gaan wat rondrijden, dus daar willen we wel fit genoeg voor zijn! 

Ik hoop dat ik heel gauw beter word en lekker kan shoppen!!! 

XXX Larissa :)
Ritchie, Karin en ik

2 opmerkingen:

  1. Oh Laris, wat een pech, je zonnebril weg en ook weer flinke hoofdpijn, echt niet fijn op je vakantie. Misschien wat stomen?En neusdruppels, echt op tijd mee beginnen hoor.
    xx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi liz,
    jammer van je zonnebril, ik weet dat je een speciaal koordje bestaat die je om je nek kan doen zodat je je bril niet kan verliezen, bril zit dan vast met rubber kousjes. Masseer je nek en hoofdhuid zodat je hoofdpijn weg trekt en eet veel hamburgers dat helpt tegen hoofdpijn, o ja en donuts eten. kus papa.

    BeantwoordenVerwijderen