woensdag 25 augustus 2010

Lowlands2010

Dit was de groep vrienden met wie ik was.

Lowlands 2010.
Ik vond het echt super super suuuuper strak!! Het was echt heel gezellig, het weer was prachtig (af en toe eigenlijk zelfs iets te heet) en de sfeer was as usual subliem. Omdat we met veel man waren liepen we verspreid rond, maar op 1 of andere manier kwamen we altijd tegelijk bij de tenten aan. Rond 5 en 11 uur zaten we steeds met z'n allen bij de tent, heel gezellig.

We gingen ook een keer keihard los bij de tent, alle buren kwamen meedoen hahaha erg gezellig. (zoals hieronder de buurman met de tak)



We hebben veel concerten bezocht, zoals Blink182, 30sectomars, 3OH!3, Mumford & sons, deadmau5, bloody beetroots, A-trak, Major Lazer, Dr Lektroluv, snow patrol, typhoon, opposites, the kooks, pendulum en nog veel meer!! 
  

Qua eten was het op lowlands weer eens genieten, we hebben veel geld uitgegeven maar ook heerlijk gegeten. Toppertje van dit jaar was de "hot sandwich" van la place. Een bol met uit & tomaat, waartussen roomkaas, kaas en ham was gesmolten als een soort tosti. Dit broodje was echt te lekker voor woorden!!


Bij 30 seconds 2 mars vond ik het publiek tegenvallen, niemand deed echt mee, waardoor het concert er niet leuker van werd... ook pendulum vond ik een beetje tegenvallen qua muziek en noisia was ook erg eentonig!


Mijn top 3 van de concerten was:
1) Blink 182
2) Deadmau5
3) 3OH!3

Blink182 spreekt voor zich, punkrock band, jeugdsentiment, belachelijk goede drumsolo en Tom & Travis zijn gewoon cute!!

Deadmau5, ik wist niet dat hij ook een muizenkop droeg, super tof, muziek is gewoon zoals al was te verwachten, heeeel tof, heel hard!! en hij draaide echt goed!!

3OH!3 maakte er echt een feestje van, de muziek is sowieso leuk, ze deden in ieder geval de leukste nummers.
Zoals "Dont trust me" en "starstruk ft katy perry" en "my first kiss"
Ze pompten het publiek echt op, iedereen sprong en schreeuwde en danste en deed mee, heerlijk!!


Waar ik stiekem wel van baal is dat ik vorig jaar, maar ook dit jaar, niet naar de silent disco ben geweest!! Je weet wel, waar je allemaal een koptelefoon op hebt waar de muziek doorheen komt!! Helaas helaas.. dus beter volgend jaar!

Trouwens, ik was ook bij Kees van Hondt geweest!! wat een zieke chaos was dat hahaha! Ik zal erover schrijven in een volgende post!! echt te grappig!


Wie van jullie waren er nog meer op lowlands? en wat vond je ervan?

En anders, zou je een keer naar lowlands willen?

XOXO TARA!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen