zondag 29 augustus 2010

Jongens kunnen ook nagels lakken!


Hahaha!!

Ik kreeg deze foto's hieronder in mijn email en dacht OHJA!! 
Bij Broadway, hadden we, een weekje terug, een nagellak party!! Nouja nagellak party..
Na werk gaan we altijd eventjes naborrelen en mijn collega Leo had een enorme doos vol nagellak mee!!
We gingen helemaal los!!
Ook bij mannelijke collegas hebben wij het met veel moeite voor elkaar gekregen om 1 nagel te doen.
Twee hiervan deden het terug, ik moet zeggen!! Ze kunnen het nog goed ook!! Woow!

Benieuwd? Lees dan verder!




(Amerikaanse vlag door Jelle)

(Deze is niet heel duidelijk, maar het is een klok geworden, door Sander)

Haha ik vond het echt tof dat ze het deden en het nog konden ook!!
Helaas had Jelle mijn cupcake en vlammetje op zijn duimen er de dag erop wel afgehaald (staat ook een beetje vreemd, een barman met een cupcake nagel) haha. Toch wel tof dat hij het uberhaupt toeliet!

XOXO TARA!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen